reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Luc Košarišťanová

Luc Košarišťanová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Cogito, ergo sum. Ego sum, qui sum. Zoznam autorových rubrík:  Traveling throught 15 statesFotky Foťákom FotenéSúkromnéNezaradené

reklama

Fotky Foťákom Fotené

Zázrivá - Plešivá

Luc Košarišťanová

Zázrivá - Plešivá

Dedinka situovaná na Orave, blízko Terchovej smerom na Žilinu, a Párnice smerom na Dolný Kubín. Plešivá je jedna z jedenástich častí Zázrivej a ja mám to šťastie, že rodičia tam majú chatu a naskytujú sa mi takéto pekné výhľady či krásy, keď tam som.

  • 30. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 876x
  • 10
Barcelona I.

Luc Košarišťanová

Barcelona I.

...niekoľko fotiek z juhu Európy :)

  • 10. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 326x
  • 6
Zmráka sa, stmieva sa, k noci sa chýli

Luc Košarišťanová

Zmráka sa, stmieva sa, k noci sa chýli

...a ja mám po ruke moj obľúbený foťák

  • 8. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 444x
  • 8
Niečo málo z ohňostrojov

Luc Košarišťanová

Niečo málo z ohňostrojov

Každý rok sa na priehrade v Brne uskutoční súťaž ohňostrojov. Tento rok opäť Česko, Juhoafrická republika, Portugalsko a Taliansko.

  • 14. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 421x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu